zaterdag 26 februari 2011

Afscheid nemen is niet makkelijk !!!



Ik vind het heel spijtig dat mijn stage al gedaan is omdat ik heel graag les gaf in de Gemeentelijke Basisschool Tervuren. Eerst vond ik les geven maar niets maar nu dat ik 2weken stage heb gehad en dus 2weken les heb gegeven vind ik het eigenlijk zeer plezant.
Normaal had ik geen plannen om verder te studeren maar nu dat ik in deze 2weken aangenaam verast was zou ik toch willen proberen om in Regentaat Lichamelijke Opvoeding verder te gaan. Ik vond het tofst om aan de kleutertjes les te geven omdat die tijdens de oefeningen zeer schattig waren en omdat je daar de meeste liefde en warmte van terug krijgt. Met de hogere klassen was het ook leuk maar die zien turnen als een speeltijd en luisteren meestal minder goed, maar met hun kan je wel veel meer doen.
Deze 2weken waren een hele fijne, leuke, en leerrijke ervaring.
Ik heb heel veel bijgeleerd over les geven en over het omgaan met kinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten